Info & Help

Na tejto stránke nájdete najčastejšie otázky a odpovede.



Rogue

Rogue na LvL.70 má v podstatě neomezené možnosti, s kým může jít do arény. Bohužel, je nesmírně závislý na CD, proto je velice důležité ,aby každý rogue uměl využít svoje CD na 100%.


Mnoho lidí tvrdí, že rogun je pouze o spamu ,ale není to pravda. U roguna hlavní dmg dělají swingy a energy je důležité používat k udržení jedů, mít energy na kick, na sap a zárověn dávat v dobré míře Hemorrhage, Gouge atd... Rogun se musí naučit dobře hospodařit s energií a s CB (combat body), což znamenná, že rogun víc jak 5 CB nemůže mít.


Ability:
Každý rogun by měl znát svoje ability a talenty.
Talenty přeložený do češtiny najdete na této stránce: Preložené talenty
Ability přeložený do češtiny najdete na této stránce: Preložené ability


Rady:
Pár bodů, které by jste měli dodržovat.
  • Vždy sledovat všechny targety, které na vás útočí.
  • Nikdy se k nim neotáčet zády.
  • Hlídat si energii a CD a efektivně je používat.
  • Vždy komunikovat se svým partnerem, už z toho důvodu , aby jste nešli na sap, když vám parťák target, který chcete sapnout, burnuje nebo drujd nedával FF do cyklonu na combat.
Jedy / Poisons

Jedy
Jak zlepšit Jedy, tak jedy jsou v podstatě kouzla tím pádem je ovlivňuje spell hitt a spell penetration. Negativně tyhle jedy ovlivňuje Resistance čím víc má soupeř Resistance tím hůř pro vás u takového drujda s packou to sníží aplikaci jedů z 30% skoro na 22%. (Jedy se aplikují ,ale napíše to u nich ressist a nic se nestane).

efektivní odolnost = Rb + max ((Lt - LC) * 5, 0) - min (P, Rb)

Rb - cílová základna odpor (jak bylo inzerováno na postavy)
Lt - cílová úroveň
Lc - úroveň sesilatele
P - sesilatel kouzla penetrace

Výpočet na resistanci. Proto doporučuji makra na přehazování jedů na zbrani vždy dát na mainu woudpoisont a off handy si přehazovat tak ,aby jste museli co nejmíň shivovat.

Jedy se aplikují z jakéhokoliv spellu který je spojen buď s off zbraní nebo hlavní zbraní. Tím pádem se klidně může stát že se vám jed aplikuje i se sapem.


Instant Poison
Stojí energie: 0
Doba aplikování jedu na zbraň: 3 sec
Doba působení jedu na zbrani: 60 min
Po aplikování jedu na zbraň je 20% pravděpodobnost, že po útoku touto zbraní zraníte nepřítele ještě navíc jedem, který způsobí okamžité Nature (přírodní) zranění za X .


Deadly Poison
Stojí energie: 0
Doba aplikování jedu na zbraň: 3 sec
Doba působení jedu na zbrani: 60 min
Po aplikování jedu na zbraň je 30% pravděpodobnost, že po útoku touto zbraní zraníte nepřítele ještě navíc jedem, který způsobuje každe 3 sec Nature (přírodní) zranění za X po dobu 12 sec až do celkového zranění Y . Na jednom cíli může být najednou od jednoho rogue aplikováno max 5 deadly poisonů.


Crippling Poison
Stojí energie: 0
Doba aplikování jedu na zbraň: 3 sec
Doba působení jedu na zbrani: 60 min
Po aplikování jedu na zbraň je 30% pravděpodobnost, že po útoku touto zbraní zasáhnete nepřítele ještě navíc jedem, který zpomalí jeho chůzi/běh o X% na dobu 12 sec. Na jednom cíli může být maximálně 1 aplikovaný jed tohoto druhu.


Mind-numbing Poison
Stojí energie: 0
Doba aplikování jedu na zbraň: 3 sec
Doba působení jedu na zbrani: 60 min
Po aplikování jedu na zbraň je 20% pravděpodobnost, že po útoku touto zbraní zasáhnete nepřítele ještě navíc jedem, který mu prodlouží dobu kouzlení o X% na dobu 10 sec. Na jednom cíli může být maximálně 1 aplikovaný jed tohoto druhu.


Wound Poison
Stojí energie: 0
Doba aplikování jedu na zbraň: 3 sec
Doba působení jedu na zbrani: 60 min
Po aplikování jedu na zbraň je 30% pravděpodobnost, že po útoku touto zbraní zasáhnete nepřítele ještě navíc jedem, který ho zraní za X a sníží mu všechny healy (léčení) které jsou na něj kouzleny o X% na dobu 10 sec. Na jednom cíli může být maximálně 5 aplikovaných jedů tohoto druhu.


Anesthetic Poison
Stojí energie: 0
Doba aplikování jedu na zbraň: 3 sec
Doba působení jedu na zbrani: 60 min
Po aplikování jedu na zbraň je 20% pravděpodobnost, že po útoku touto zbraní zraníte nepřítele ještě navíc jedem, který způsobí okamžité Nature (přírodní) zranění za X . Výhoda tohoto jedu je že nezpůsobuje threat.



Interface, Bindings

Velice důležitá věc, každý rogun musí hrát s bindy na TBC, je to nejrychlejší postava, každý spell instantní, musíte reagovat ihned, nelze to myší někde hledat. To dělá rogunu poměrně náročnou.

Je pravda, že každý hráč, co hraje bindy má velké plus oproti ostatním.


Jak bindovat:
Co nejbliž k ruce - čím důležitější spelly a častěji používané tím bliž a na snadno klikatelná místa. Spelly méně používané můžeme dát na kraj. Využívat shift + tlačítko...


Jestliže to jde, tak doporučuji si přesunout vaš rám s HP, soupeřovo rám s HP bliže do středu obrazovky, to samé Focuc. Poměrně slušná výhoda je mít spelly ve dvou řadách, kde vydíte cd jak ve stealthu, tak mimo něj. Toto třeba lze vidět u Neilya.

Hit Rating

PVP HIT CAP
Doporučil bych zajistit si 5% hit ratingu, což je 79 hit bodů. To vám zaručí, že by jste neměli missovat vaše spelly. Nezapomeňte že je mnoho možností jak může soupeř zvýšit šanci na resist. Důležité je si uvědomit že jedy jsou na TBC brány jako kouzlo že by jste potřebovali spell hit a spell penetration, aby vám neresistovali jedy.


PVE HIT CAP
Hit Cap na rogunu je 316 Hit z Balance Druidom v raide, bez neho je to 363, ale každý správny PvE Rogue by sa mal pohybovať okolo 300+, jedlo na Hit ratin +20 alebo Rohlík z Midsummer Eventu(20hit Rating) Vám dodajú potrebný hit.

20 Attack Power vs. 10 Agility?

Rozhodně 10 agility. 10 agi vám co do ofensivních statů dá 10AP a 0.25% crit = 5.5 critical strike rating. V zásadě platí, že 10 AP je ekvivalentní 5 crit ratingu. Zde tedy dostáváme 0.5 crit ratingu navíc a k tomu ještě nějaký ten dodge. Jako třešnička na dortu je pak Blessing of Kings, který ovlivňuje Agilitu. V PvP vám však 10 AP přidá více dmge, než 5.5 critical strike rating (kvůli resillience) a tak pokuď tam chcete gemovat agilkou, tak hlavně kvůli dodgi.

Gemy

Meta:

  • Swift Skyfire Diamond (+24 Attack power and Minor Run Speed Increase)
  • Relentless Earthstorm Diamond (+13 Agility and 3% Increased Critical Effect)
Červené:
  • Glinting Shadowsong Amethyst (+5 Agility, +5 Hit Rating)
  • Delicate Crimson Spinel (+10 Agility)
  • Bright Crimson Spinel (+20 Attack Power)
Žluté:
  • Rigid Empyrean Sapphire (+10 Hit Rating)
  • Glinting Pyrestone (+5 Agility, +5 Hit Rating)
  • Wicked Pyrestone (+5 Critical Strike Rating and +10)
Modré:
  • Shifting Shadowsong Amethyst (+5 Agility, +7 Stamina)
Zelené:
  • Steady Seaspray Emerald (+5 Resilience Rating and +7 )

Enchanty

Weapons:

  • Enchant Weapon - Mongoose
  • Formula: Enchant Weapon - Executioner
Head:
  • Arcanum of Ferocity
Shoulders:
  • Greater Inscription of Vengeance
  • Might of the Scourge
Chest:
  • Enchant Chest - Exceptional Stats
  • Enchant Chest - Major Resilience
Cloak:
  • Enchant Cloak - Greater Agility
Bracer:
  • Enchant Bracer - Greater Agility
Gloves:
  • Enchant Gloves - Superior Agility
Leg:
  • Nethercobra Leg Armor
Boots:
  • Enchant Boots - Cat's Swiftness
  • Enchant Boots - Dexterity
  • Enchant Boots - Surefooted

Lock Pick

Lock Pick Guide 1-350


Lock Pick je schopnosť pomocou, ktorej dokážete otvoriť akúkoľvek zamknutú truhlu alebo bránu / dvere.

Horda:
1-70
The Barrens
Buccaneer’s Strongbox


1-70skill
Ghostlands
Burial Chest


Aliance:
1-70
Redridge Mountains
Practice Lockbox


Horda:
71-170
The Barrens
Gallywix’s Lockbox


Aliance:
71-170
Westfall
Duskwood Chest


Aliance / Horda:
171-228
Badlands
Battered Footlocker
Dented Footlocker


Aliance / Horda:
171-228 Desolace / Swamp of Sorrows
Waterlogged Footlocker
Mossy Footlocker


Aliance / Horda:
229-250
Azshara
Mossy Footlocker


Aliance / Horda:
229-250
Tanaris
Dented Footlocker


Aliance / Horda:
250-300
Eastern Plaguelands
Scarlet Footlocker


Aliance / Horda:
300-350
Zangarmarsh
Wicker Chest